Produkten har lagts i din varukorg Visa varukorgenTill kassan
0 Produkter
Varukorg
Din webbläsare stöds ej. För bästa upplevelsen rekommenderas en nyare version eller en annan webbläsare.

Support och reklamation

Om du behöver supporthjälp eller vill reklamera en vara, fyller du i formuläret nedan och blir sedan kontaktad av oss.

Returer och återbetalning

Som konsument har du ångerrätt och rätt till återbetalning i fjorton (14) dagar för alla varor du beställer från Dalhems webbutik, räknat från dagen då du tar emot din beställning. Du kan returnera ouppackade oanvända varor. Betalning av returfrakt sker på bekostnad av köparen.

Om du vill returnera en vara inom ångerrättsperioden kan du kontakta oss och tala om att du vill returnera en eller flera varor i din beställning. Uppge ditt namn, vilka varor du vill returnera samt nummer och datum för beställningen. Vi ger dig vidare instruktioner för hur du returnerar varorna och ser till att du använder rätt retursedlar och fraktbolag.

Du måste returnera varorna till oss utan dröjsmål. Varorna måste vara oanvända. Packa varorna omsorgsfullt och lägg returformuläret i paketet. Fäst returfraktsedeln uppe på paketet och lämna det på ett utlämningsställe nära dig.

Så fort vi har tagit emot varorna och validerat returen behandlar vi din återbetalning. Vi mejlar dig när vi har betalat tillbaka pengarna till ditt konto, kredit-/kontokort. Återbetalningen brukar komma inom fjorton (14) dagar från det att vi mottagit varorna. Fraktkostnaden som betalades för att skicka varorna till dig återbetalas ej. Returneras inte varorna i nyskick kommer en nerräkning ske i förhållande till skicket på varorna. 

Skulle varorna vara skadade i leveransen eller du fått fel varor, kontakta oss omgående så hjälper vi dig. Uppge ditt namn, beställningsnumret och vilka varor det gäller. Bifoga om möjligt en bild på de skadade varorna. Beställningsnumret står i mejlen med beställningsbekräftelsen och på följesedeln som du har fått av oss.

 

Fält markerade med * måste fyllas i.
Ärende